zaterdag 14 juni 2014

Toch geen paddestoelen....

De microbe is goed aangeslagen. 
Ik dus naar de standaard boekhandel. 
Stof voor durf hetzelvers. 
Een geweldig boek voor wie dus echt niks van naaien kent. Voor mij dus.
Dan is er het boek, en daar was het Stoffencircus....
Kris (mijn bijna man), moest werken, dus ik met mijn kroost op stap naar Wieze.
Zoveel leuke stofkes, voor kleine prijskes. 
Ik heb mij serieus moeten inhouden.
s'Avonds mijn vangst aan mijn man getoond, en die had toch bedenkingen bij mijn smaak voor mode.
Oei, misschien was ik dan toch maar beter bij computers gebleven.
Een patroontje uit het boek overgetekend, en dan maar uitgetest op het paddestoelen stofke. (Kris vond dat het lelijkst van al, en ik dus juist het mooiste.)

Et voila, mijn kleine prinses....

Ik vind die paddestoelen gewoon geweldig.
Heb wel weer wat youtube hulp ingeroepen bij het inzetten van mijn allereerste blinde rits.
Bij deze dus dank aan youtube,
Ook wil ik graag mijn mama bedanken voor de bemoedigende woorden.
2 avonden werk, en het resultaat is geodgekeurd. ( behalve het stofke dus... Pfff zo'n mooie paddestoelen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten